Centrum Pomocy

Przygotowaliśmy dla Ciebie listę najważniejszych pytań i odpowiedzi oraz instrukcje.

Dane logowania znajdują się na umowie.
W przypadku ich braku należy skontaktować się telefonicznie z infolinią.
42-600 Tarnowskie Góry Gliwicka obok 73
42-622 Orzech ul.Bytomska 27E (obok S4S Squash for Silesia)
42-460 Mierzęcice Wolności 137
42-580 Wojkowice Pułaskiego 1A
42-253 Janów Częstochowska 18
42-233 Radostków-Kolonia Wesoła 2
97-532 Żytno ul. Marii Konopnickiej (skrzyżowanie ze Strażacką)
42-100 Kłobuck Wieluńska 14

Wszystko zależy czy pod nowym adresem są warunki techniczne, w celu ustalenia możliwości prosimy o kontakt z naszą infolinią.

Urządzenie światłowodowe (router) należy zwrócić do 14 dni od zakończenia umowy.
W przypadku braku zwrotu może zostać naliczona nota obciążeniowa zgodnie z regulaminem i cennikiem umowy.

Termin płatności za świadczone usługi jest do każdego 10 dnia miesiąca.

Stan salda można zweryfkować:

-Logując się do panelu BOK

-Kontaktując się telefonicznie z infolinią.

Faktury dostępne są po zalogowaniu do panelu klienta BOK

Dyspozycje zwrotu należy pobrać z zakładki „dokumenty do pobrania”. Wypełniony dokument można złożyć w formie:

-Skanu lub zdjęcia przesłanego na adres email biuro@swiatlowodem.pl

-Dokumentu wysłanego drogą tradycyjną (listownie).

-Osobiście w naszym biurze.

Aby poprawnie wykonać test prędkości należy połączyć urządzenie, na którym będzie wykonywany test z routerem za pomocą kabla internetowego i podłączeniu przejść na witrynę speedtest.net 

2,4Ghz – Większy zasięg WiFi, mniejsza przepustowość.

5Ghz – Mniejszy zasięg WiFi, większa przepustowość.

Kliknij TUTAJ i poznaj kilka kluczowych zasad.

Tak, dzięki naszej aplikacji mobilnej możesz oglądać ulubione programy na urządzeniach mobilnych.

Na chwilę obecną wszystkie pakiety telewizyjne są łączone z usługą internetu światłowodowego. 

W lokalnym Biurze Obsługi Klienta
1. Przyjdź do biura i razem z konsultantem złóż wniosek o przeniesienie numeru.
2. Zajmiemy się pozostałymi formalnościami. Zostaniesz poinformowany o przebiegu procesu za pośrednictwem wybranej przez Ciebie formy kontaktu (SMS, e-mail, telefon).
3. Po potwierdzeniu daty przeniesienia numeru przez Twojego dotychczasowego operatora skontaktujemy się z Tobą i zaprosimy do biura. Będziesz mógł podpisać umowę na przenoszony numer i odebrać kartę SIM.
4. Karta SIM zostanie aktywowana zgodnie z wcześniej ustaloną datą przeniesienia numeru, a karta od dotychczasowego operatora zostanie wyłączona.

Przenieść numer mogą klienci Orange korzystający wyłącznie z usługi Orange na kartę.

Rozmowy, sms-y/mms-y są nielimitowane niezależnie od wybranego pakietu, natomiast ilość GB zależy od wybranej taryfy. 

Nie znalazłeś/aś odpowiedzi?

Skorzystaj z formularza kontaktowego poniżej, nasi Doradcy odpowiedzą na Twoja wiadomość w możliwie najszybszym terminie.

Formularz kontaktowy

Kontakt

Biuro@swiatlowodem.pl
Konsultant@swiatlowodem.pl

Godziny pracy

Pn-Pt 8:00-19:00
Sobota: 8:00-16:00
Niedziela: Nieczynne

Dokumenty

copyright by swiatlowodem.pl 2024